FAQ

 

1. Kto jest właścicielem sklepu internetowego www.labotti.pl i z kim zawieram umowę?

 

    Właścicielem sklepu internetowego www.labotti.pl jest

    FHU ANKA Anna Szawlińska z siedzibą

    ul. Lipowa 15

    69-200 Sulęcin

    NIP 598-104-83-21

    REGON 080306515

    Nr wpisu do Ewidencji Działalności Gospodarczej 3465/09 wydane przez Burmistrz miasta Sulęcin

 

 

 

2. Jak dobrać odpowiedni rozmiar obuwia?

 

  • Najprościej obrysować kontur stopy stojąc na kartce papieru.
  • Należy zaznaczyć punkt na środku piety i czubku dużego palca
  • Odległość miedzy zaznaczonymi punktami to długość Twojej stopy
  • Przy każdym modelu butów podajemy długośc wkładki
  • Jeżeli pomiary różnią się dla obu stóp, należy sugerować się dłuższą stopą przy doborze rozmiaru butów
  • Długośc wkładki to miejsce, w którym po założeniu buta powinna znajdować się stopa. Długość wkładki = długość stopy

 

 

 

3. Czy jest możliwośc obejrzenia/przymierzenia butów przed zakupem?

 

     Niestety, obecnie nie ma takiej możliwości.

 

 

 

4. Czy mogę wymienić buty na inne, gdyby okazało się, że źle dobrałam rozmiar?

 

    Aby wymienić towar odeślij go do nas z wypełnionym formularzem zwrotu, który dostępny jest tutaj:Formularz Zwrotu na adres:


FHU ANKA
ul. Lipowa 15
69-200 Sulęcin,


a następnie złóż i opłać nowe, niezależne zamówienie.

Jeśli nie trafiłeś z rozmiarem, możesz wymienić towar na inny rozmiar lub kolor korzystając z procedury zwrotu towaru - odsyłasz nietrafiony rozmiar i składasz nowe zamówienie.
Pieniądze za odesłany towar zwracamy do 5 dni roboczych od otrzymania przez nas przesyłki, nie jednak niż do 14 dni.

 

 

 

5. Czy mogę odebrać towar osobiście?

 

    Niestety, obecnie nie ma takiej możliwości.

 

 

 

6. Paczka nie dotarła - co mam robić?

 

    Jeżeli w ciągu 7 dni od potwierdzenia nadania przesyłki paczka nie dotarła na miejsce, prosimy o              kontakt z nami pod adresem  sklep@labotti.pl. Ustalimy, co

    może być przyczyną opóźnienia i podejmiemy stosowne działania. Czasami zdarza się, że kurier nie       zastawszy adresata, nie zostawia awizo.

 

 

 

7. Ile mam czasu na zapłacenie za zakupione buty?

 

    Regulaminowy termin na uregulowanie płatności wynosi 5 dni roboczych. Po tym czasie zamówienie       zostanie anulowane.

 

 

 

8. Jaki jest czas realizacji mojego zamówienia?

 

    Czas realizacji zamówienia = czas przygotowania zamówienia do wysyłki + czas dostawy firmy kurierskiej. Standardowo towar wysyłamy do 24 godzin od zaksięgowania wpłaty na naszym koncie.

Zobacz   Czas dostawy

 

 

 

9. Co należy zrobić, jeśli otrzymany towar jest inny od zamawianego?

 

    Jeśli taka sytuacja sie zdarzy, to z góry za nią przepraszamy. Prosimy o kotakt mailowy lub                        telefoniczny i odesłanie paczki do nas. Koszty odesłania paczki zostaną Pańsywu zwrócone przez            sklep.

 

 

 

10. Czy mogę zwrócić otrzymany towar?

 

     Oczywiście. Szczegóły dotyczące zwrotów znajdują się w zakładce  Zwroty/wymiany/reklamacje

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel